fantezi-ABLAMIN İŞKENCESİ

Telefon Numaram Tıkla Ara

Herşey ablamın lezbıyen oldugunu sandıgımda başıma geldı bırgun abalmın arkadaşı bıze geldı anne babamız iş gezısınde oldugu için 5 ay gelmıceklerdı kubra da ablamı yanlız burakmak için gelmıştı ve odaya girdıler bende gizlıce ne yapıyorlar diye delıkten baktım ablamla kubra sikişiyorlardı bende plan yapıp 2 sini sikecektım aklıma bi plan geldı 2 sini bayıltıp sıkecektım hemen ablamın odasına girdım kurcaladım ve kelepçe tanga ip kırbaç sexi sexi kılotlar sudyenler buldum bu arada ablamı anlatım size sarışın zayıf 1.74 boylarında genç 19 yaşında adı selen kubra da sarışın uzun boylu mavi gozlu zayıf 20 yaşarında birisi nese ben hikayeye donum meger bunlar fantazı sikişten hoşlanıyormuş bende eter bulup ablamı odama çagırdım ve kapının arkasında saklandım ablam geldı eterlı bezı agzına dayadım ama dusurdum sonra ablama bi yumrukla bayıltım sonra kubrayı çagırdım kafasına sopa la wurup bayıltım 2 sini bodrum katına indirıp çırılçıplak soydum sadece kılotlu şekılde kaldılar ablamı ellerınden tavana asılı şekılde ayak bileklerınden dizıne kadr ve meme aralarını bagladım kubrayıda ayaklarından tavana bagladımve elrını memelerını bagladım agzlarına bant çekıp memelerını yaladım bi sure sonra uyanıp debelenmeye başladılar kubrayı amından siktım ve içine boşladım sonra kubrayı tekrar bayıltım ablamı ise gotunden sikıp içine boşaldım ve tekrar sıkı sıkı baglayıp geç oldugu için uyumaya gitim sabah uyandıgımda bodrum katında ellerınden asılı ve ustumde çok çok sexi kadın kolodu ve sudyenı war ve çıplaktım ayaklarım sıkıme kadar baglıydı ve ayaklarım yere degmıyordu kubra gelıp once sikimle oynadı ve vurdu çok canım yanıodu ablam ise gotumden takma ile sıkıodu bi sure sonra ablam bana olebı yumruk atıkı bayılmışım uyandıgmda elrım ve ayaklarım dan yataga baglanmış ve hala ustumde sudyen kılot wardı ablam kılotlu çorabını çıkarıp başıma geçırdı ve once agzımı sonra gozumu bagladı nefes almakta guçluk çekıo bir yandanda sıkımın ustumde zıplıolardı kım zıplıo bilmıoyorum ama çok cnm yandı bi sure sonra sıkıme bişe bişe takıldı ve 2 dk içinde boşaldım brz dan ablam bni çozudu ve ayakta duracaktan halım olmadıgı için koluma girdı akşam gece geç saate kubra evın onune arabayla gelmış beni arka koltuga oturtturup elerımı ardan bagladılar ve orman a giitik orda kubra gilin bi evi varmış orda benim halımın olmamasından yararlanarak mumyalar gibi sargı bezlerıyle sardılar sadece nefes almam için agzım sıkım ve got delıgım açıktı birisi gotumden takma ile sıkıo birisi sikime bişe takıp elektrık werıodu ben ise olmekten beter olmuştum en sonunda beni çozup yerde bıraktılar tam karşıda ayna war dı ve yuzum mos mordu vucdumda morluklar wardı ablam yeter bu kadar çoçuk gıttı dedi bızımkıler anenmgil 1 aya gelırler artık ancak toparlanır dedi ve bna 3 4 ay durmadan işkence yaptıklarını anladım kubra tmm dedi ve bizi ve goturdu sonra kendı ewıne gittı meger sonradan ogrendım bunlar lezbiyen degılmış bana bu nu yapmayı onceden planlamışlar ewe gittigimızde ablam beni banyoya goturdu kuvetın içindekı taşa oturtturdu ve bni yıkadı orda tekrar sıkımle oynayarak bni boşlattı ama orda tekrar bayılmışım uyandıgımda sabahtı ablam kahvaltı hazırlmış ve bu olaylardan bi kışıye bahsedersem beni oldureceklerını soyledı bende kımseye bişey demedım ve ablamla devamlı sıkıştık halada sikişiyok

Yorumlar

Yorum Gönder